امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 29, 2020

Global Interactive Voice Response System Market Research 2021-2025 | Post-Pandemic Market Impact Analysis for the New Normal | Technavio

The interactive voice response system market is poised to grow by USD 2.61 billion during 2021-2025, progressing at a CAGR of almost 10% during the forecast period. This press release features ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=81047613C26540B2A9032311F3D8A8DF&url=https%3a%2f%2fwww.morningstar.com%2fnews%2fbusiness-wire%2f20201229005452%2fglobal-interactive-voice-response-system-market-research-2021-2025-post-pandemic-market-impact-analysis-for-the-new-normal-technavio&c=18081602267145926225&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment