امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 30, 2020

Global Interactive Voice Response System Market Research 2021-2025 | Post-Pandemic Market Impact Analysis for the New Normal | Technavio

Technavio has announced its latest market research report titled Global Interactive Voice Response System Market 2021-2025 (Graphic: Business Wire) Worried about the impact of COVID-19 on your ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4ED09E20D1EC42858F8F2C9ADB0C844A&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fbusiness-wire%2ftechnology-latin-america-and-caribbean-north-america-lung-disease-south-america-b3376d58c42e4d1591669206f1f66d74&c=10872404901428645145&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment