امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 28, 2020

Recruitment Marketing Platforms Market to See Huge Growth by 2026 : Jobjet, Jobvite, Hiretual

Global Recruitment Marketing Platforms Industry Market Report-Development Trends, Threats, Opportunities and Competitive Landscape in 2020 is latest research study released by HTF MI evaluating the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=75FD010B4BE84EE29CB1E30BA7FE572F&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f4926948&c=8552949328639797172&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment