امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 31, 2020

The Future of Commodity Management Software Market: In-Depth Analysis & Global Outlook by 2021-2030

Market.Biz :Impact of Covid-19 on the Commodity Management Softwares market:[Covid-19 is an unforeseen and unprecedented situation that has turned the whole world upside down. And like all major ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E01D23C45EDE4B7D9FF7FAFFEB43750D&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fwired-release%2ftechnology-business-corporate-news-products-and-services-new-products-and-services-ba5ef0d569513b95cdeaaeb9b422b5f2&c=6715010011762901133&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment