امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 31, 2020

Tech stocks surged along with COVID-19. Don't expect the same in 2021

A 'new normal' is expected to settle in after a pandemic-fueled boom in cloud, software and semiconductor stocks, with less-certain financial results Tech stocks carried the stock market higher in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C9D8D5F6B2CD474DBAA2456B70DD9C87&url=https%3a%2f%2fwww.morningstar.com%2fnews%2fmarketwatch%2f20201231563%2ftech-stocks-surged-along-with-covid-19-dont-expect-the-same-in-2021&c=12828440108302435877&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment