امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 29, 2020

5 AI tools to help companies connect with customers in 2021

As companies look for ways to improve customer engagement, more IT leaders will be turning their focus to artificial intelligence tools in 2021 to help teams stay connected with customers.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=81047613C26540B2A9032311F3D8A8DF&url=https%3a%2f%2fwww.techrepublic.com%2farticle%2f5-ai-tools-to-help-companies-connect-with-customers-in-2021%2f&c=15830924678395387834&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment