امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 28, 2020

Deep Customer Insights: The Key to Building Excellent Products

To get the right products to market, faster, companies need to leverage every customer conversation and interaction they have.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7759C0FEA9184336879C8EC4E8EA2151&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d144533&c=9311788134334003858&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment