امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 30, 2020

2020 was a hit-or-miss year for Microsoft’s consumer initiatives

While Microsoft has continued to perform very well quarter after quarter this year, there have been some notable misses on the consumer side of things, with the closure of the company’s Mixer game ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D363A72CB39647B3A778784EED6EE06E&url=https%3a%2f%2fwww.onmsft.com%2feditorial%2f2020-was-a-hit-or-miss-year-for-microsofts-consumer-initiatives&c=6669706018079179939&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment