امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 28, 2020

Tips from Blinkist to better understand and respond to changes in the behaviour of your users

CRM at Blinkist was built to engage users during the work commute.Once the pandemic started and commutes disappeared, they knew they had to quickly change their strategy.Timothy Lange, Head of CRM ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=75FD010B4BE84EE29CB1E30BA7FE572F&url=https%3a%2f%2fwww.businessofapps.com%2finsights%2ftips-from-blinkist-to-better-understand-and-respond-to-changes-in-the-behaviour-of-your-users%2f&c=14069441701180156702&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment