امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 29, 2020

What You Need to Know About CRM Software Training and Certification: A U.S. News Guide

Given how important customers are to any business, having employees who have completed CRM software training and certification is becoming increasingly beneficial. “In these current challenging ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=81047613C26540B2A9032311F3D8A8DF&url=https%3a%2f%2fwww.usnews.com%2feducation%2flearn-crm-guide&c=10207052710649576748&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment