RSM US LLP has bolstered its Salesforce consulting practice by acquiring substantially all of the assets of MondayCall, a San Francisco-based consultancy that specializes in the cloud-based customer ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C9D8D5F6B2CD474DBAA2456B70DD9C87&url=https%3a%2f%2fwww.accountingtoday.com%2fnews%2frsm-acquires-salesforce-consultancy-mondaycall&c=15223540249509948975&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment