امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, December 31, 2020

RSM acquires MondayCall

RSM US LLP has bolstered its Salesforce consulting practice by acquiring substantially all of the assets of MondayCall, a San Francisco-based consultancy that specializes in the cloud-based customer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C9D8D5F6B2CD474DBAA2456B70DD9C87&url=https%3a%2f%2fwww.accountingtoday.com%2fnews%2frsm-acquires-salesforce-consultancy-mondaycall&c=15223540249509948975&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment