امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, December 28, 2020

3 in 5 Small Businesses Don't Inform their Customers About Third-party Data Collection, Reports Survey

According to the latest survey conducted by CRM Essentials and commissioned by Zoho, 62% of small businesses don't inform customers that they are allowing tracking codes from third parties on their ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7759C0FEA9184336879C8EC4E8EA2151&url=https%3a%2f%2fsmarthustle.com%2f3-in-5-small-businesses-dont-inform-their-customers-about-third-party-data-collection-reports-surevy%2f&c=18294059877337725977&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment