امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 30, 2020

How I Became Location Independent and Traveled the World While Building a Business

I was able to achieve something that many entrepreneurs dream of — traveling the world while running a business completely location independent. I wasn’t stuck in an office from nine to five and I ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D363A72CB39647B3A778784EED6EE06E&url=https%3a%2f%2fthriveglobal.com%2fstories%2fhow-i-became-location-independent-and-traveled-the-world-while-building-a-business%2f&c=16095305183411137753&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment