امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, December 30, 2020

Credit Unions Can Continue Building Community Through COVID-19

Consumers have always looked to credit unions for friendly, in person service to help fund life goals like opening businesses and buying homes. The level of trust and care members have come to rely on ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D363A72CB39647B3A778784EED6EE06E&url=https%3a%2f%2fwww.cutimes.com%2f2020%2f12%2f30%2fcredit-unions-can-continue-building-community-through-covid-19%2f&c=10099392634787719292&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment