امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, December 29, 2020

SalesForce – Salesforce (CRM) Gains on Digital Transformation, Acquisitions

Salesforce ( Shares of Salesforce CRM have outperformed the S&P 500 in the year-to-date period. The stock has gained 38.1% so far this year while the benchmark index has increased 15.6%. Salesforce ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=81047613C26540B2A9032311F3D8A8DF&url=https%3a%2f%2ffintechzoom.com%2ffintech_news_salesforce%2fsalesforce-salesforce-crm-gains-on-digital-transformation-acquisitions-2%2f&c=16519433194937185362&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment