امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 26, 2020

Patterns Combust into Panic

In the mega-camp tech segment, SaleForce (CRM) announced a blowout earnings report, and panic ensued in a select group of the mega-cap tech names. As you probably know, the panic wasn't selling. It ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1448422DDEC546DB8C46376177E3434D&url=https%3a%2f%2fstockcharts.com%2farticles%2fmish%2f2020%2f08%2fpatterns-combust-into-panic-213.html&c=1390573910169470917&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment