امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, August 29, 2020

HousingStack Phase 4: Lead conversion

While you could argue that many of the companies we’ve covered so far in the HousingStack help in lead conversion, this latest piece from HW+ Analyst Scott Petronis focuses on the companies squarely ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8A740FE2C8CD4BDBABB2F119C99A3384&url=https%3a%2f%2fwww.housingwire.com%2farticles%2fhousingstack-phase-4-lead-conversion%2f&c=12502249370720401142&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment