امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 31, 2020

Customer Relationship Management Services Market May Set New Growth Story : Wipro, NetSuite, Nimble, SugarCRM

The Latest research study released by HTF MI “Global Customer Relationship Management Services Market” with 100+ pages of analysis on business Strategy taken up by key and emerging industry players ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D06AB19B5B2840C2874A385DF861E161&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fcustomer-relationship-management-services-market-may-set-new-growth-story-wipro-netsuite-nimble-sugarcrm-1302162.htm&c=8562948234731832001&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment