امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 31, 2020

Project $1M: Salesforce Drives August Returns

Project $1M had a strong month in August with the portfolio increasing in value some 10.5% vs. the S&P 500. Salesforce accounted for significant performance gains, while Facebook and Mastercard also ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=591A6C61829145E1AD536C56B8327710&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4371834-project-1m-salesforce-drives-august-returns&c=7083138441390637447&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment