امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 27, 2020

Box benefits from digital transformation as it raises its growth forecast

Box has always been a bit of an enigma for Wall Street and perhaps for enterprise software in general. Unlike vendors who shifted tools like HR, CRM or ERP to the cloud, Box has been building a way to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=07418F434FD8474184DB53AB9BC38202&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fnews%2ftechnology%2fbox-benefits-from-digital-transformation-as-it-raises-its-growth-forecast%2far-BB18rjn6&c=18319750285739637876&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment