امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 31, 2020

3 Questions With Marc Butler Of Skience

Skience is one of the best-kept secrets in financial services and is well-positioned to help firms implement their digital onboarding and cloud migration efforts. Our business directly aligns with ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=591A6C61829145E1AD536C56B8327710&url=https%3a%2f%2fwww.fa-mag.com%2fnews%2f3-questions-with-marc-butler-of-skience-57741.html&c=6441181883866089798&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment