امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 30, 2020

Quality Is Key: How To Improve Your Brand’s Social Media Streams

Today’s businesses are built on social media. Social media sites keep us connected, let companies communicate with their audience in a friendlier, less formal manner, and make sure brands are always ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D41189D4341469B88C502991A8AA08C&url=https%3a%2f%2fsocialmediaexplorer.com%2fsocial-media-marketing%2fquality-is-key-how-to-improve-your-brands-social-media-streams%2f&c=5063186310162380683&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment