امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 28, 2020

Inside RBC’s tech strategy to attract and retain advisor talent

The strategy was really tied to choosing the right partners who we knew had a greater likelihood of integrating well together,” says Amit Sahasrabudhe, COO of the firm’s U.S. wealth management ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=79D90D9B1058431B8A2674F93C976A9A&url=https%3a%2f%2fwww.financial-planning.com%2fnews%2frbc-wealth-management-coo-amit-sahasrabudhe-q-a&c=18079769380524350869&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment