امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 30, 2020

Application-to-Person (A2P) Messaging Market Volume, Proposal Strategy and SWOT Study| CLX Communications, Infobip and MBlox

MarketResearch.Biz : Application-to-Person (A2P) Messaging Market Overview: The report provides each quantitative and qualitative information of the global Application-to-Person (A2P) Messaging market ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D41189D4341469B88C502991A8AA08C&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2f6a8aa04a50d0faa2d85410607ab63651&c=4191367127614343628&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment