امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, August 27, 2020

What Facebook’s IOS 14 Prep Plan Actually Means For Developers

Facebook’s ad partners have a lot of steps they have to take to prepare themselves for Apple’s update if they still want to run app install campaigns.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=07418F434FD8474184DB53AB9BC38202&url=https%3a%2f%2fwww.adexchanger.com%2fmobile%2fwhat-facebooks-ios-14-prep-plan-actually-means-for-developers%2f&c=12685002834184821365&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment