امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 30, 2020

Zoho: a suite of Made in India apps solving challenges for businesses in India and across the world

Five apps from the Zoho stable won the AatmaNirbhar Bharat App Innovation Challenge. The apps aim to increase the productivity of global businesses.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D41189D4341469B88C502991A8AA08C&url=https%3a%2f%2fyourstory.com%2f2020%2f08%2fsaas-unicorn-zoho-aatmanirbhar-bharat-app&c=16575081287179333204&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment