امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 30, 2020

Marién Ibañez Lorenzo

Ve el perfil de Marién Ibañez Lorenzo ☁ en LinkedIn, la mayor red profesional del mundo. Marién tiene 6 empleos en su perfil. Ve el perfil completo en LinkedIn y descubre los contactos y empleos de ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D41189D4341469B88C502991A8AA08C&url=https%3a%2f%2fes.linkedin.com%2fin%2fmari%25C3%25A9n-ib%25C3%25A1%25C3%25B1ez-%25E2%2598%2581-8986234b%2fes-es&c=6708605292445316976&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment