امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 28, 2020

Salesforce Positioned as a Leader in the Gartner Magic Quadrant for Digital Commerce for the Fifth Consecutive Year

CRM], the global leader in CRM, today announced it has been named a Leader by Gartner Inc. in its 2020 Magic Quadrant for Digital Commerce for the fifth consecutive year.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CC7D66E696B54560872DF49BA96C71B1&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-positioned-leader-gartner-magic-150000070.html&c=6641857150038713267&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment