امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 31, 2020

5 of the Best Stocks to Buy for September

The S&P 500 rose about 7% in the month alone, as a strong second-quarter earnings season, an accommodating Federal Reserve and the decline in the "second peak" of virus cases kept the ongoing bull ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D06AB19B5B2840C2874A385DF861E161&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2f5-best-stocks-buy-september-181713216.html&c=17348882360685447071&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment