امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 26, 2020

Asia shares set to rise after U.S. equities hit new record in tech spike

Asian stocks will likely climb on Thursday after the S&P 500 and Nasdaq rallied to fresh records on upbeat corporate results, while the dollar eased a day before the U.S. Federal Reserve possibly sets ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1448422DDEC546DB8C46376177E3434D&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fasia-shares-set-rise-u-234852528.html&c=6577079251635408989&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment