امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 30, 2020

What are the must-haves to make e-commerce sites successful?

Because the pandemic has driven a majority of shopping online, furniture retailers large and small are beefing up their websites and other e-commerce channels such as social media with the latest ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D41189D4341469B88C502991A8AA08C&url=https%3a%2f%2fwww.furnituretoday.com%2ftechnology%2fwhat-are-the-must-haves-to-make-e-commerce-sites-successful%2f&c=785404956183142070&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment