امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, August 28, 2020

Now is the best time to fill the top of your funnel

Now that business travel is curtailed and you’re spending more time in the office and online than ever before, it’s the perfect opportunity to build the top of your funnel. But how do you do that now ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CC7D66E696B54560872DF49BA96C71B1&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fdallas%2fnews%2f2020%2f08%2f28%2fnow-is-the-best-time-to-fill-the-top-of-your-funnel.html&c=5290344365679214586&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment