امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, August 31, 2020

CRM Analytics Market – Major Technology Giants in Buzz Again : Angoss Software, Accenture, Oracle, Infosys

The Latest research study released by HTF MI “Global CRM Analytics Market” with 100+ pages of analysis on business Strategy taken up by key and emerging industry players and delivers know how of the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=591A6C61829145E1AD536C56B8327710&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fcrm-analytics-market-major-technology-giants-in-buzz-again-angoss-software-accenture-oracle-infosys-1302160.htm&c=7304869976772948430&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment