امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, August 26, 2020

GLOBAL MARKETS-Asia shares set to rise after U.S. equities hit new record in tech spike

Asian stocks will likely climb on Thursday after the S&P 500 and Nasdaq rallied to fresh records on upbeat corporate results, while the dollar eased a day before the U.S. Federal Reserve possibly sets ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1448422DDEC546DB8C46376177E3434D&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fglobal-markets-asia-shares-set-to-rise-after-u.s.-equities-hit-new-record-in-tech-spike&c=653229983076089836&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment