The strategy was really tied to choosing the right partners who we knew had a greater likelihood of integrating well together,” says Amit Sahasrabudhe, COO of the firm’s U.S. wealth management ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E2F8F8F0C3574A21A530E5AE1241EDA1&url=https%3a%2f%2fwww.financial-planning.com%2fnews%2frbc-wealth-management-coo-amit-sahasrabudhe-q-a&c=18079769380524350869&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment