Global travel has ground to a halt, and for the time being the pandemic has put the kibosh on an airline industry recovery. However, many households -- myself included -- are itching for a vacation.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2A80FD05339849AA945A496AAF494630&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2ffinance%2fcompanies%2fthis-stock-could-be-the-airline-industrys-worst-enemy%2far-BB18wxZy&c=9239144143252831741&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment