امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, August 30, 2020

Grab’s Asha Gourinath on why it’s time for brands to re-evaluate their messaging

Asha Gourinath, Grab’s lead for digital marketing, CRM and growth markets in South East Asia, who is set to be the chair for The Drum’s Digital Advertising Awards APAC, discusses how she’s led her ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2A80FD05339849AA945A496AAF494630&url=https%3a%2f%2fwww.thedrum.com%2fnews%2f2020%2f08%2f31%2fgrab-s-asha-gourinath-why-it-s-time-brands-re-evaluate-their-messaging&c=6966487034230957611&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment