امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 26, 2020

Opinion: There’s growing evidence that Microsoft will overtake Salesforce in its core business within three years

OUTSIDE THE BOX When Tom Siebel, the founder of Siebel Systems, needed to pick a customer relationship management software (CRM) for his next venture, C3.ai, he picked Microsoft ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CE06697495154CD5A16D73D6AE360E4B&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fnews%2ftechnology%2fopinion-there-s-growing-evidence-that-microsoft-will-overtake-salesforce-in-its-core-business-within-three-years%2far-BB175D1f&c=8277721431159631190&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment