امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, July 27, 2020

Mexico’s El Palacio Moves to Limit Pandemic Losses With Online Push

The bulk of the strategy aims to correct snafus linked to online orders and delivery timelines, reconcile existing inventory with what the web site shows and improve the retailer’s ability to predict ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=56996BE0676641DB9ECEDA07D4B90818&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fmexico-el-palacio-moves-limit-150031133.html&c=2384408103481456939&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment