امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, July 26, 2020

Interview with Orion Software’s Patrice Boivin: The Market is Evolving Quickly

Patrice Boivin, CEO, Orion Software, talks with RER about Orion’s new web portal, its real time dispatch module, complete online transactions, getting real-time details to sales staff and more.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CE06697495154CD5A16D73D6AE360E4B&url=https%3a%2f%2fwww.rermag.com%2fbusiness-technology%2farticle%2f21137557%2finterview-with-orion-softwares-patrice-boivin-the-market-is-evolving-quickly&c=12806417866036268484&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment