امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, September 26, 2019

Vonage Business Cloud Pricing & Plans in 2019: The True Cost of Business Communication [Chart]

Vonage Business managed to build a powerful cloud-based enterprise communication platform with many great features such as CRM integrations, team collaboration, and conferencing software. The Vonage ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FF86A6C0FCA64C7F8182D6BF5A46C19B&url=https%3a%2f%2fgetvoip.com%2fblog%2f2019%2f09%2f26%2fvonage-business-cloud-pricing%2f&c=17876938731526401707&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment