امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, September 29, 2019

Capillary Technologies: A SaaS leader rises from Bengaluru

This is where Capillary stepped in. Built on a big data platform, the Capillary CRM solution enabled brands to use their existing infrastructure to identify and understand each consumer, and directly ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3D79F969D0044A8583A9AD59FD00FC94&url=https%3a%2f%2fwww.financialexpress.com%2fopinion%2fcapillary-a-saas-leader-rises-from-bengaluru%2f1721279%2f&c=15696904648890873195&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment