امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 30, 2019

Flinders Uni builds real-time data system on three-cloud solution

The hold-up was the result of data being held in on-premises Oracle data warehouses coupled with ageing systems — including a six-year-old customer relationship management (CRM) system that was built ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=80E36AD074444BAB8ED1E6C1DD8FC14B&url=https%3a%2f%2fwww.itnews.com.au%2fnews%2fflinders-uni-builds-real-time-data-system-on-three-cloud-solution-531668&c=1860279612894089030&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment