امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, September 25, 2019

SugarCRM Unveils Radical New Approach for Driving Revenue Analytics

Sugar customers can look forward to automating 24/7 monitoring of CRM data, detecting events, feeding users what they need to know, and guiding them to answers. In addition, the product goes a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7DAADEB43BEB44F188B3A26363F2CAC8&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsugarcrm-unveils-radical-approach-driving-150000306.html&c=2806750419908105954&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment