امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, September 29, 2019

DecisionCAMP 2019: Industry use cases in airport gate allocation, financial risk monitoring, and composite material design

There are scoring rules that use data input from a variety of sources, including client information from a CRM, interview responses and policies. Risk model for customer risk assessment. From Marten ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DDEB855E94ED464E988441882FF2E0E6&url=https%3a%2f%2fwww.enterpriseirregulars.com%2f142934%2fdecisioncamp-2019-industry-use-cases-in-airport-gate-allocation-financial-risk-monitoring-and-composite-material-design%2f&c=2441219575228139729&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment