امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 30, 2019

Salesforce And Adobe “Distracted” And “A Little Vulnerable”: Acoustic SVP Of Product Management

With the bulk of Salesforce’s business coming from its CRM technology and Adobe working so heavily in the creative cloud space, the company formerly known as IBM Watson Marketing believes it has found ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F251EAFA3FA6480ABEA36847FA5DEEB3&url=https%3a%2f%2fwww.bandt.com.au%2fnewsletter%2facoustic&c=588305811295283611&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment