امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, September 28, 2019

Bytedance launches two marketing apps to achieve $14b revenue target

Before them, Bytedance has launched Juliang Yinqing, an app for advertisers to manage their ads and another app called Feiyu CRM (Feiyu means flying fish) used to help advertisers trace sales leads ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7DA543328E6042C598086467927CADB6&url=https%3a%2f%2fwww.techinasia.com%2fbytedance-launches-two-marketing-apps-achieve-14b-revenue&c=7371749294502002192&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment