امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, September 27, 2019

MSDW Podcast: Paul Greenberg on the Commonwealth of Self-Interest and Microsoft's CRM stance

This episode is sponsored by ClickLearn, the market leading solution for creating user instructions, e-learning and process videos for business software. In a perfect world, CRM-related IT investments ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9C1C470D49F7431CA506D6ADA7065299&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fmsdwcrmnews%2fposts%2fmsdw-podcast-paul-greenberg-on-the-commonwealth-of-self-interest-and-microsoft-s-crm-stance&c=6292300403051038653&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment