امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, September 30, 2019

C5 Insight Leaders Will Be Delivering 4 CRM Leadership Workshops Over 2 Days at Dynamics 365 User Group Summit

Geoff Ables and Tricia Desso-Cox are delivering a series of strategic CRM leadership workshops at Dynamics 365 User Group Summit Pre-Conference Academy in Kissimmee, Florida October 14-15, 2019. The ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F251EAFA3FA6480ABEA36847FA5DEEB3&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f19%2f09%2fab14517583%2fc5-insight-leaders-will-be-delivering-4-crm-leadership-workshops-over-2-days-at-dynamics-365-user&c=14508993150224530056&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment