امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, September 29, 2019

Calculating days active cases

I'm trying to count how many days a given ticket number (customer case) is active until today. Here is the result: The ticket number (CAS-24075 where the CRM unit is owner of) is open for 641 days, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DDEB855E94ED464E988441882FF2E0E6&url=https%3a%2f%2fcommunity.powerbi.com%2ft5%2fDAX-Commands-and-Tips%2fCalculating-days-active-cases%2ftd-p%2f805004&c=2577848898322749893&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment